Introductie en herhaling: wat is belonend rijden, en wat zijn de dingen die je in je hoofd op een rijtje moet hebben zitten? En als we dat weten, hoe ziet de opbouw van het rijden er dan uit?
Module 1 | 3H01. Inleiding | |
---|---|---|
Unit 0 | Intro | |
Module 2 | 3H01. 10 concepten om te grokken voor je in het zadel gaat | |
Unit 0 | CG 01. Fun in al z'n variaties | |
Unit 0 | CG 02. Antecedent arrangement | |
Unit 0 | CG 03. Plannen | |
Unit 0 | CG 04. Aandacht | |
Unit 0 | CG 05. Voorwerp=oefening | |
Unit 0 | CG 06. Stimuluscontrole | |
Unit 0 | CG 07. Je eigen lichaam kunnen organiseren | |
Unit 0 | CG 08. Duur | |
Unit 0 | CG 09. Tempo | |
Unit 0 | CG 10. Binnen voor het donker | |
Module 3 | 3H01. De X-factors van fun | |
Unit 0 | XF 01. Inleiding | |
Unit 0 | XF 02. Is clickertraining voldoende om fun te hebben? | |
Unit 0 | XF 03. De X-factors van... awel ja. | |
Unit 0 | XF 04. Een paar gevolgen voor onze training | |
Unit 0 | XF 05. Game Design | |
Unit 0 | XF 06. Ervaringsfases | |
Module 4 | 3H01. De skilltree van het rijden | |
Unit 0 | ST 01. Is het fun? | |
Unit 0 | ST 02. Een ethische yellow brick road | |
Unit 0 | ST 03. Want "vaardigheidsboom" klinkt toch voor geen meter? |