3H/1 - Cursus 1: Wat is belonend rijden?
Module 1 | 3H01. Inleiding | |
---|---|---|
Unit 1 | Intro - Preview | |
Module 2 | 3H01. 10 concepten om te grokken voor je in het zadel gaat | |
Unit 1 | CG 01. Fun in al z'n variaties | |
Unit 2 | CG 02. Antecedent arrangement | |
Unit 3 | CG 03. Plannen | |
Unit 4 | CG 04. Aandacht | |
Unit 5 | CG 05. Voorwerp=oefening | |
Unit 6 | CG 06. Stimuluscontrole | |
Unit 7 | CG 07. Je eigen lichaam kunnen organiseren | |
Unit 8 | CG 08. Duur | |
Unit 9 | CG 09. Tempo | |
Unit 10 | CG 10. Binnen voor het donker | |
Module 3 | 3H01. De X-factors van fun | |
Unit 1 | XF 01. Inleiding | |
Unit 2 | XF 02. Is clickertraining voldoende om fun te hebben? | |
Unit 3 | XF 03. De X-factors van... awel ja. | |
Unit 4 | XF 04. Een paar gevolgen voor onze training | |
Unit 5 | XF 05. Game Design | |
Unit 6 | XF 06. Ervaringsfases | |
Module 4 | 3H01. De skilltree van het rijden | |
Unit 1 | ST 01. Is het fun? | |
Unit 2 | ST 02. Een ethische yellow brick road | |
Unit 3 | ST 03. Want "vaardigheidsboom" klinkt toch voor geen meter? | |
Module 5 | 3H01. Actioning | |
Unit 1 | AC01. Trainersvoorkeuren | |
Unit 2 | AC02. Levenscript: iedereen heeft patronen | |
Unit 3 | AC03. Attitude | |
Unit 4 | AC04. Basismotoriek | |
Unit 5 | AC05. Van kernconclusie naar kernwaarde | |
Unit 6 | AC06. Action-typetje/Arche-typetje | |
Unit 7 | AC07. Nadeem en Dabria in Action |