Wat is fun eigenlijk? Clickertrainen blijkt om méér redenen te werken dan alleen de click en het voer.
Deze cursus gaat over motivatie, autonomie, meesterschap, zingeving, verbondenheid, keuzevrijheid en empowerment.
Module 1 | Theory of Fun | |
---|---|---|
Unit 1 | TOF01 - Wat is dat, fun, en kan mijn paard het opeten? | |
Unit 2 | TOF02 - Intrinsieke en extrinsieke motivatie | |
Unit 3 | TOF03. Autonome en gecontroleerde motivatie | |
Unit 4 | TOF04. Het motivatiecontinuum | |
Unit 5 | TOF06. Superimpositie | |
Unit 6 | TOF06. X-factor 1: autonomie | |
Unit 7 | TOF07. X-factor 2: meesterschap | |
Unit 8 | TOF08: X-factor 3: verbondenheid | |
Unit 9 | TOF09: X-factor 4: zingeving | |
Unit 10 | TOF10: Dood door wortel | |
Unit 11 | TOF11. Zelfeffectiviteit | |
Module 2 | Empowerment | |
Unit 1 | PS01. Het patroon ontdekken | |
Unit 2 | PS02. Hersenen als leerjunkies | |
Unit 3 | PS03. Echt kunnen kiezen | |
Unit 4 | PS04. Inhale possibility, not bugs | |
Unit 5 | PS05. De gebruikersinterface | |
Unit 6 | PS06. Startknoppen | |
Unit 7 | PS07. Stopknoppen | |
Unit 8 | PS08. Onzichtbare keuzes | |
Unit 9 | PS09. Gepaarde voorkeurstest | |
Unit 10 | PS10. Empowerment |