ClickerAcademie

De meest paardvriendelijke opleiding van de lage landen

BM7 – Game Design

BM7 – Game Design

Het spelenderwijs opbouwen van training aan de hand van game development-technieken, in combinatie met wat we weten over leren en motivatie.

Module 1 Spelen versus games
Unit 1 SP01. Soorten spel  
Unit 2 SP02. Het verschil tussen spelen en vechten  
Unit 3 SP03. Spelevolutie  
Unit 4 SP04. De kenmerken van spel  
Unit 5 SP05. Spelen is sociale intelligentie  
Unit 6 SP06. Spelen drijft cognitie  
Unit 7 SP07. Downloads  
Module 2 Game Thinking
Unit 1 GT00. Vóór je aan de rest begint: research!  
Unit 2 GT01. Iedereen gamet  
Unit 3 GT02. Waarom spelen we graag games?  
Unit 4 GT03. Wat is een spel?  
Unit 5 GT04. Game thinking: constructional approach  
Unit 6 GT05. Game thinking: Design thinking  
Unit 7 GT06. Game thinking: Game mechanics  
Unit 8 GT07. Game thinking: Ervaringsfases  
Unit 9 GT08. Game thinking: Study of One  
Module 3 Game Design: de ups en downs van leren
Unit 1 GD09. Flow revisited  
Unit 2 GD10. Leercurves  
Unit 3 GD11. Aandachtscurves  
Module 4 Game Design: Discovery en Onboarding
Unit 1 GD12. Discovery  
Unit 2 GD13. Onboarding  
Unit 3 GD14. Skilltrees  
Unit 4 GD15. Fail states  
Unit 5 GD16. Hoe krijg je gedrag?  
Unit 6 GD17. Criteria verhogen in een lus  
Unit 7 GD18. Criteria verhogen: waar in de lus?  
Unit 8 GD19. Feed for position  
Unit 9 GD20. Stimuluscontrole in de lus  
Unit 10 GD21. Emotionele cues en huiswerk  
Module 5 Game Design: Scaffolding
Unit 1 GD22. Scaffolding  
Unit 2 GD23. Kettingen en reeksen  
Unit 3 GD24. Soorten kettingen  
Unit 4 GD25. Gewoontevorming  
Unit 5 GD26. Gewoontes shapen  
Module 6 Game Design: Endgame
Unit 1 GD27. Endgame  
Unit 2 GD28. Volharding  
Unit 3 GD29. Optimisme  
Unit 4 GD30. Growth mindset  
Unit 5 GD31. Doelgericht oefenen  
Module 7 Nerdland
Unit 1 NL01. Ratio's en intervals  
Unit 2 NL01. Bekrachtigingsschema's  
Inge

Reacties zijn gesloten.