ClickerAcademie

De meest paardvriendelijke opleiding van de lage landen

Game Design 2: Onboarding

Game Design 2: Onboarding

Waarom het begin van onze clickertraining er uit ziet zoals het er uit ziet.
Feedbacklussen in games en hun invloed op criteria, fouten maken, het beginnen opbouwen van moeilijkere oefeningen in skilltrees.

Praktijkvoorbeelden van deze concepten vind je in de cursus "Criteria in de praktijk" (must voor elke trainer!).
Opvolgcursussen: Scaffolding, Endgame.

 

Module 1 Herhaling: feedbacklussen XXS
Unit 1 Herhaling: wat waren die feedbacklussen ook weer?  - Preview  
Module 2 Game Design: Discovery en Onboarding
Unit 1 GD12. Discovery  
Unit 2 GD20. Stimuluscontrole in de lus  
Unit 3 GD19. Feed for position  
Unit 4 GD18. Criteria verhogen: waar in de lus?  
Unit 5 GD17. Criteria verhogen in een lus  
Unit 6 GD16. Hoe krijg je gedrag?  
Unit 7 GD15. Fail states  
Unit 8 GD14. Skilltrees  
Unit 9 GD13. Onboarding  
Unit 10 GD21. Emotionele cues en huiswerk  
Inge

Reacties zijn gesloten.