ClickerAcademie

De meest paardvriendelijke opleiding van de lage landen

Game Design 3: Scaffolding

Game Design 3: Scaffolding

Van gemakkelijker naar moeilijker, van lussen naar kettingen en reeksen.
De do's en don'ts van gewoontevorming.
Hoe zet je parcoursen om in landkaarten waar je paard onderweg iets van opsteekt?

 

Module 1 Game Design: Kettingen en reeksen
Unit 1 GD22. Scaffolding  
Unit 2 GD23. Kettingen en reeksen  
Unit 3 GD24. Soorten kettingen  
Module 2 Game Design: gewoontevorming
Unit 1 GD25. Gewoontevorming  
Unit 2 GD26. Gewoontes shapen  
Module 3 Level Design
Unit 1 LD01. Zand  
Unit 2 LD02. 10 principes van Level Design  
Unit 3 LD03. Bewegen als een game mechanic  
Unit 4 LD04. Momentum  
Unit 5 LD05. Pacing  
Unit 6 LD06. Trajecten  
Module 4 Parcoursopbouw in de praktijk
Unit 1 PO01 - 4 balken en een gamerpaard  
Unit 2 PO02. 2 hoepels en een gamerpaard  
Unit 3 PO03. 6 kegels en een gamerpaard  
Unit 4 PO04. 2+4+6 en een gamerpaard  
Unit 5 PO05. Welke oefeningen plaats je na elkaar?  
Inge

Reacties zijn gesloten.