Van gemakkelijker naar moeilijker, van lussen naar kettingen en reeksen.
De do's en don'ts van gewoontevorming.
Hoe zet je parcoursen om in landkaarten waar je paard onderweg iets van opsteekt?
Module 1 | Game Design: Kettingen en reeksen | |
---|---|---|
Unit 1 | GD22. Scaffolding | |
Unit 2 | GD23. Kettingen en reeksen | |
Unit 3 | GD24. Soorten kettingen | |
Module 2 | Game Design: gewoontevorming | |
Unit 1 | GD25. Gewoontevorming | |
Unit 2 | GD26. Gewoontes shapen | |
Module 3 | Level Design | |
Unit 1 | LD01. Zand | |
Unit 2 | LD02. 10 principes van Level Design | |
Unit 3 | LD03. Bewegen als een game mechanic | |
Unit 4 | LD04. Momentum | |
Unit 5 | LD05. Pacing | |
Unit 6 | LD06. Trajecten | |
Module 4 | Parcoursopbouw in de praktijk | |
Unit 1 | PO01 - 4 balken en een gamerpaard | |
Unit 2 | PO02. 2 hoepels en een gamerpaard | |
Unit 3 | PO03. 6 kegels en een gamerpaard | |
Unit 4 | PO04. 2+4+6 en een gamerpaard | |
Unit 5 | PO05. Welke oefeningen plaats je na elkaar? |