Module 1 | Beginnen met clickertraining: hersenwerk | |
---|---|---|
Unit 1 | IC01. Inleiding | |
Unit 2 | IC02. Vereenvoudigde uitleg van de leerkwadranten | |
Unit 3 | IC03. De clicker betekenis geven | |
Unit 4 | IC04. Veel gemaakte onhandigheden met voer aanbieden | |
Unit 5 | IC05. Beloning geven: hoe dan wel | |
Unit 6 | IC06. Oefen je eigen vaardigheden | |
Unit 7 | IC07. Optimale omstandigheden om te trainen | |
Unit 8 | IC08. Wat is een cue? | |
Unit 9 | IC09. Hoe leert een paard een cue? | |
Unit 10 | IC10. Een kegel leren targetten | |
Unit 11 | IC11. Een trainingsplan bedenken | |
Unit 12 | IC12. Training starten en eindigen | |
Unit 13 | IC13. Het ABC in clickertraining | |
Unit 14 | IC14. Wat is een lus? | |
Unit 15 | IC15. Het opbouwen van duur | |
Unit 16 | IC16. Wat is stimuluscontrole? | |
Unit 17 | IC17. Wat is een reeks? | |
Unit 18 | IC18. De leerkwadranten, een stuklje herhaling | |
Unit 19 | IC19. Feed for position | |
Unit 20 | IC20. Het verfijnen van de cue | |
Unit 21 | IC21. "Niets doen": wachten en blijf | |
Unit 22 | IC22. Vormen van leren | |
Unit 23 | IC23. Samenvatting |
De instapcursus
