Module 1 | Beginnen met clickertraining: hersenwerk | |
---|---|---|
Unit 1 | IC01. Inleiding | |
Unit 2 | IC02. Vereenvoudigde uitleg van de leerkwadranten | |
Unit 3 | IC03. De clicker betekenis geven | |
Unit 4 | IC04. Veel gemaakte onhandigheden met voer aanbieden | |
Unit 5 | IC05. Beloning geven: hoe dan wel | |
Unit 6 | IC06. Oefen je eigen vaardigheden | |
Unit 7 | IC07. Optimale omstandigheden om te trainen | |
Unit 8 | IC08. Wat is een cue? | |
Unit 9 | IC09. Hoe leert een paard een cue? | |
Unit 10 | IC10. Een kegel leren targetten | |
Unit 11 | IC11. Een trainingsplan bedenken | |
Unit 12 | IC12. Training starten en eindigen | |
Unit 13 | IC13. Het ABC in clickertraining | |
Unit 14 | IC14. Wat is een lus? | |
Unit 15 | IC15. Het opbouwen van duur | |
Unit 16 | IC16. Wat is stimuluscontrole? | |
Unit 17 | IC17. Wat is een reeks? | |
Unit 18 | IC18. De leerkwadranten, een stuklje herhaling | |
Unit 19 | IC19. Feed for position | |
Unit 20 | IC20. Het verfijnen van de cue | |
Unit 21 | IC21. "Niets doen": wachten en blijf | |
Unit 22 | IC22. Vormen van leren | |
Unit 23 | IC23. Samenvatting |
Privacyoverzicht
Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.