3H03 - Voorbereidend grondwerk, waar je meteen ook de verschillende praktijk-insteken Hoofd/Hart/Handen duidelijk worden.
Module 1 | 3H03 - Van grondwerk naar rijden | |
---|---|---|
Unit 1 | GO01. Ben je er klaar voor? | |
Unit 2 | GO02. Broodkruimels strooien | |
Unit 3 | GO03. Creatief met balken | |
Unit 4 | GO04. Evenwicht | |
Unit 5 | GO05. Stemcues, Keep Going Signal en Intermediate Bridge | |
Module 2 | 3H03. Tactiele cues (denken) | |
Unit 1 | TC01. Ethiekstress | |
Unit 2 | TC02. Van de regen in de free operant avoidance learning | |
Unit 3 | TC03. Superimpositie | |
Unit 4 | TC04. Aanraking als zintuig | |
Unit 5 | TC05. Motorleren | |
Unit 6 | TC06. Retentie en transfer | |
Unit 7 | TC07. It takes two to tango | |
Unit 8 | TC08. Ik heb dit al eens gezegd, maar toch... | |
Unit 9 | TC09. Elk is verantwoordelijk voor z'n eigen job | |
Module 4 | 3H03 - Tactiele cues (doen) | |
Unit 1 | TC10A. Inleiding | |
Unit 2 | TC10. Toestemming vragen | |
Unit 3 | TC11. Een tactiele cue is van allebei | |
Unit 4 | TC12. De trage omhelzing | |
Unit 5 | TC13. Het blisspunt vinden | |
Unit 6 | TC14. Cross-over paarden, cross-over mensen | |
Module 5 | 3H04 - Dubbellongewerk | |
Unit 1 | DL01. Intro tot grondwerk aan de dubbellijnen | |
Unit 2 | DL02. Praktijkfilmpjes 1 | |
Unit 3 | DL03. Praktijkfilmpjes 2 | |
Module 5 | ROG. Rijden ondersteunen met grondwerk | |
Unit 1 | ROG01. Inleiding | |
Unit 2 | ROG02. Voor we eraan beginnen / Wendingen rijden | |
Unit 3 | ROG03. Overgangen: gebruik een transfercue | |
Unit 4 | ROG04. Overgangen: voice cue checken en eventueel hertrainen | |
Unit 5 | ROG05. Angst | |
Unit 6 | ROG06. Longeren | |
Unit 7 | ROG07. Aanleren nieuwe oefeningen 1 | |
Unit 8 | ROG08. Aanleren nieuwe oefeningen 2 | |
Unit 9 | ROG09. Praktijkopdrachten en slot |